2013. január 25., péntek

"Tejszelet desszert"

Történt egyszer, hogy a vasútállomáson beszaladtam az újságoshoz és valami jó kis receptes magazint kerestem volna a hazaútra. Mivel nem volt sok időm, ránézésre felkaptam az egyik kis alakú magazint és futottam is vonatra.

Ott ért  a meglepetés, hogy receptnek csak nagy jóindulattal nevezhető leírásokat tartalmaz az amúgy nem túl vastag újság.
Ezt az egy dolgot készítettem el belőle, de ez az egyik kedvencemmé vált. Szóval következzen a "recept", változatlanul, az újságban megjelentek szerint.


Hozzávalók (4 főre)

  • 4 db tejszelet
  • 2 doboz vaníliapuding
  • 15 dkg eper

Az epreket mossuk meg és vágjuk fel szeletekre.
A tejszeletet tegyük tányérra, kenjük meg fél doboz vanília pudinggal.
A tetejét díszítsük az eperrel.



Tudom-tudom, elkészíthetjük ezeket házilag is, de mivel annyira bejött nekem az eper-tejszelet-puding hármas, ezért gondoltam megér egy fotót és néhány sort...ha másért nem is, figyelmeztessen minket arra, hogy nézzük meg mit emelünk le az újságárus polcairól. :)
Hmmm, azért finom tanulság volt. :D


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése