2012. augusztus 29., szerda

Fűszeres cottage-os sült paprika

Teljesen véletlenül akadtam rá erre a blogra, de azóta mindig figyelemmel kísérem. Ez a recept volt az első amit elkészítettem, és csak ódákat tudok mesélni róla. Minket nagyon meggyőzött. :)


cottage cheese nevű, itthon leginkább a túróra hasonlító verzióját régóta szeretem. (Igazából szemcsés, friss sajt) Így nem volt nehéz rákattannom. :D Ha egy kis változatosságra vágytok, mindenképpen próbáljátok ki.


Hozzávalók (2 főre)


  • 4 db paprika (lehet sima TV, vagy kaliforniai is )
  • 1 doboz cottage sajt (cottage cheese)
  • 5 dkg egyéb sajt (bármilyen lehet) reszelve
  • 4 szelet sonka
  • 1-2 ek. tejföl
  • 1 tk. majonéz
  • só, bors
  • petrezselyem
  • tárkony


A cottage sajtot összekeverjük a másikféle reszelt sajttal, tejföllel, majonézzel és a fűszerekkel. A sonkát apróra vágjuk, majd ezt is hozzáadjuk.
A paprikákból levágunk egy vékony csíkot, hogy nagyjából hajóformákat kapjunk. A levágott csíkot is feldaraboljuk és hozzákeverjük a töltelékhez.
Kanállal egyenlően elosztjuk a krémet a paprikákban.
200°C-on kb. 5 percig sütjük, majd kivesszük és vékonyan meghintjük még egy kevés reszelt sajttal. Visszadugjuk a sütőbe és addig sütjük, amíg a sajt szépen rápirul.
Én sült burgonyacikkeket készítettem hozzá, amit a paprikák mellé dugtam a tepsire, de salátával, pirítóssal vagy más körettel is kínálhatjuk. (egy kis pirított bacon csíkot is a tányérra csempésztem) :)


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése