2012. február 26., vasárnap

Tea gyöngye

Már reggel szerettem volna megírni a bejegyzést ehhez a sütihez, de semmi ihletem nem volt, gondoltam várok vele, hát ha megcsókol a múzsa. :) Ez sajnos egészen idáig nem történt meg, de mivel ma vasárnap van, nem maradhatunk új recept nélkül.

Ennyi kis bevezető után pedig íme a recept, amit a No Salty-n olvastam.

Hozzávalók(4 főre)

  • 10 dkg cukor
  • 3 tojás sárgája
  • 12 dkg Rama
  • 15 dkg liszt
  • reszelt citromhéj
  • fél cs. sütőpor

A sárgáját habosra keverjük a cukorral, majd beledolgozzuk a margarint, lisztet, sütőport és a citromhéjat.
Kiskanál segítségével kisebb halmokat rakunk egy tepsibe. Nekem picit keményebb lett a tészta, így kanál helyett kézzel formáztam kis golyócskákat, amiket picit ellapítottam a tepsin.
180°C-on aranybarnára sütjük. Nem kell neki sok idő, 5-10 perc alatt készen van. Tapasztalatom szerint az elfogyasztása sem tart sokkal tovább. :)
Tökéletes egy délutáni kávé vagy tea mellé.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése