2011. február 13., vasárnap

Vanília szósz

A héten az egyik nap a nagymamám sütött farsangi fánkokat, természetesen mi is kaptunk belőle kóstolót. Általában baracklekvárral, vagy csak úgy magában szoktam enni, de most kívántam hozzá valami vaníliás dolgot.

Nem akartam csak sima pudingot készíteni hozzá, ezért kicsit kutakodtam, mit is csinálhatnék. Az utóbbi időben igen csak rászoktam a No Salty oldalára, és persze sikerrel jártam. :)

Hozzávalók(4 kis tálkára elegendő)

3 tojássárgája, 3 evőkanál cukor, 3 teáskanál keményítő, fél liter tej, 1 vaníliarúd kikapart belseje
A hozzávalókat egy tálban összekeverjük, majd gőz fölött, folyamatosan kevergetve, sűrű krémmé főzzük.
Majd akár még melegen is tálalhatjuk. Mi a fánkok mellé be is kanalaztuk ezt a 4 fős adagot. :)
Egy másik megoldás lehet, ha kiadagoljuk kis tálkákba, majd hűtőbe tesszük, és tálalás előtt gyümölcsöket teszünk rá.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése