2011. február 15., kedd

Nutellás golyók

Úgy látszik ezen a héten nem szabadulok a golyóktól. :) De ezektől nem is szeretnék. Amilyen aprók, olyan finomak. Ez is egy újabb példája az egyszerű és nagyszerű kombónak.
Szerintem nem is igényel további magyarázkodást, nézzük a receptet.


Hozzávalók(15-18 darabhoz)

10 dkg darált háztartási keksz, 20 dkg nutella (vagy bármilyen más mogyorókrém), tortadara
A nutellát és a kekszmorzsát alaposan összekeverjük, majd kézzel kis golyókat formázunk belőle, amiket aztán meghempergetünk a tortadarában. Én most fehéret és pirosat használtam, de akármilyet lehet. :)
És ennyi, igen, ez minden amit tennünk kell. Na meg egy kis türelem, mert legalább 1-2 órára tegyük a hűtőbe. Persze én nem bírtam ki, és megkóstoltam félidőben...már akkor is fincsi volt. :)
Mindenkinek kellemes bűnbe esést! :)

UI.: Ezt a receptet is a No Salty-n olvastam, Flóra küldte be. Akkor akadtam rá a blogjára is, gyakran fogom olvasni. Nézzetek körül ti is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése