2011. február 4., péntek

Eperkrémes szendvicsek

Hát ezekhez az apróságokhoz nem tartozik semmilyen sztori, egyszerűen csak valamit kezdenem kellett a tortából maradt kakaós piskótalapokkal.

Először fehércsoki krémmel szerettem volna őket megtölteni, de aztán rájöttem, hogy nincsen itthon fehér csokim, a sima meg azért nem jó, mert a lapok eleve kakaósak. Körülnéztem a szekrényemben, és megláttam az epres pudingot, így ő lett a nyertes.

Hozzávalók

a megmaradt piskóta lapok, 1 csomag epres és tejszínes pudingpor, 1 csomag vaníliás cukor, 8 dl tej, és margarin (ez lemaradt a képről valami miatt)
A két pudingot az előírásnál kevesebb, összesen 8 dl tejjel, és 5 kanál cukorral, vaníliás cukorral felfőztem. Félretettem kihűlni.
Közben egy szaggató segítségével kis lapocskákat vágtam a piskótából.

A széleket, amik megmaradtak, összedaraboltam és egy tálba félretettem. Közben 10-15 dkg vajat habosra kevertem kevés cukorral, és a kihűlt pudingot hozzáöntöttem és kézi mixerrel tovább kevertem.
Majd szépen megkentem a lapocskákat, rátettem még egyet, hogy helyes kis szendvicseket kapjak. Elővettem a díszítő tollam (habzsák is tökéletes, vagy egy kivágott végű zacskó, vagy összecsavart sütőpapír), megtöltöttem kevés krémmel, és a nagyon kreatív fantáziámat használva kidekoráltam a szendvicsek tetejét. :)
Persze maradt meg bőven krémes puding, azt hozzátettem az összemorzsolt piskótához, és megkevertem. Azt majd kanállal a tv előtt szépen megeszegetjük. De ezek a kis mini tortácskák annyira megtetszettek, hogy féltünk beleharapni. :) Végül persze a gyomrunk erősebb volt, mint a szépérzékünk...és eltüntettük a falatkákat.
Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése