2011. február 23., szerda

Csirkés tésztasaláta

Tegnap délután már kinéztem a mai ebédemet, tonhalas pennét akartam készíteni, de ma valahogy nem kívántam a halat. Hát így döntöttem a csirkés saláta mellett. Túl sokat nem is fűzök hozzá, egyszerű, gyors, könnyű és nagyon finom. Remélem ti is szeretitek. :)


Hozzávalók(1-2 főre)

15 dkg kagyló tészta, fél csirkemell filé, fél kígyóuborka, 1 paprika, fél póréhagyma, 5 dkg reszelt sajt,
tartár mártáshoz: 1,5 doboz kis tejföl, kevés majonéz, só, bors, porcukor

A tésztát kifőzzük, közben a csirkét apró kockákra vágjuk és sóval, borssal fűszerezve pici olajban, vagy vajban megpirítjuk. Majd a kifőtt tésztához keverjük.
A zöldségeket felaprítjuk, a sajtot lereszeljük.
Elkészítjük a tartár mártást, a hozzávalókat alaposan összekeverjük egy kis tálkában.
Majd a zöldségeket belekeverjük a tésztába, végül leöntjük a mártással.
Néhány órára a hűtőbe tesszük, majd tálaljuk.
Nekem annyira ízlett, hogy legszívesebben a következő néhány napban csak ezt enném...pechemre nem csináltam annyit belőle. :)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése