2011. február 12., szombat

Borsos camembert golyók

Szeretem azokat a recepteket, amik csak úgy teljesen véletlenül akadnak a kezembe. Hát ez pont ilyen. Azt hiszem valamilyen sós rágcsa receptet kerestem, amikor megragadt a szemem a kis színes golyókon. Elolvastam a leírást, ami nagyjából 3 sorból áll. Na ezt mindenképpen ki kellett próbálnom.


Hozzávalók(12 kis golyó lesz belőle)

1 doboz camembert (12 dkg), 2 fej fokhagyma (én csak 1-et tettem bele, így is bőven elég volt) 5 dkg margarin, színes bors őrölve
A sajtot apró kockákra vágjuk, és összemorzsoljuk a vajjal, hogy nagyjából egy homogén masszát kapjunk. (persze lesznek benne darabkák, hiszen a sajt kemény héjával nem lehet mit kezdeni, de le ne vágjuk, az a legjobb része) A borsokat pedig színek szerint külön külön megőröljük, vagy mozsárban összetörjük.
Pirosból nekem elég kevés lett, mert ezeknek elég laza a héja, és nem boldogult vele az őrlő.
Ezután a sajtos-vajas masszából kicsi golyókat formázunk, melyeket megforgatunk az őrölt borsokban. Hűtőbe tesszük, hogy megdermedjenek.
A receptet innen lestem: http://nosalty.hu/
Sörkorcsolyának tökéletes, viszont igen erős, szóval csínján bánjunk velük. Persze a férjem legszívesebben egyszerre befalta volna őket. Szóval szerintem finom lett. :)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése